თქვენ სარგებლობთ ბრაუზერის ძალიან ძველი ვერსიით, რის გამოც ჩვენი ვებგვერდი შესაძლოა სრულად ვერ ჩამოიტვირთოს.
გირჩევთ, განაახლოთ ბრაუზერი.

რამდენად „მწვანე“, რამდენად მალე?

ბატარეებზე მომუშავე პატარა თვითმფრინავები წინ მოიწევენ, მაგრამ ნულოვანი ემისიის მქონე დიდ ავიალაინერთა აგება ურთულეს ამოცანად რჩება.

დელფტის ტექნოლოგიურ უნივერსიტეტში (ნიდერლანდები) აგებული Flying-V შემოწმებას გადის აეროდინამიკურ მილში. ის იყენებს ფრთა-ფიუზელაჟის კონსტრუქციას, რომელმაც შეიძლება 20%-ით უფრო ენერგოეფექტურად იმუშაოს, ვიდრე სტანდარტულმა თვითმფრინავებმა. Airbus-მა და Boeing-მა ასევე გამოცადეს მსგავსი მოდელები.
დელფტის ტექნოლოგიურ უნივერსიტეტში (ნიდერლანდები) აგებული Flying-V შემოწმებას გადის აეროდინამიკურ მილში. ის იყენებს ფრთა-ფიუზელაჟის კონსტრუქციას, რომელმაც შეიძლება 20%-ით უფრო ენერგოეფექტურად იმუშაოს, ვიდრე სტანდარტულმა თვითმფრინავებმა. Airbus-მა და Boeing-მა ასევე გამოცადეს მსგავსი მოდელები.

რამდენად „მწვანე“, რამდენად მალე?

ბატარეებზე მომუშავე პატარა თვითმფრინავები წინ მოიწევენ, მაგრამ ნულოვანი ემისიის მქონე დიდ ავიალაინერთა აგება ურთულეს ამოცანად რჩება.

  • email icon
  • link icon ბმული კოპირებულია