თქვენ სარგებლობთ ბრაუზერის ძალიან ძველი ვერსიით, რის გამოც ჩვენი ვებგვერდი შესაძლოა სრულად ვერ ჩამოიტვირთოს.
გირჩევთ, განაახლოთ ბრაუზერი.

დელფტის ტექნოლოგიურ უნივერსიტეტში (ნიდერლანდები) აგებული Flying-V შემოწმებას გადის აეროდინამიკურ მილში. ის იყენებს ფრთა-ფიუზელაჟის კონსტრუქციას, რომელმაც შეიძლება 20%-ით უფრო ენერგოეფექტურად იმუშაოს, ვიდრე სტანდარტულმა თვითმფრინავებმა. Airbus-მა და Boeing-მა ასევე გამოცადეს მსგავსი მოდელები.

რამდენად „მწვანე“, რამდენად მალე?

ბატარეებზე მომუშავე პატარა თვითმფრინავები წინ მოიწევენ, მაგრამ ნულოვანი ემისიის მქონე დიდ ავიალაინერთა აგება ურთულეს ამოცანად რჩება.

დელფტის ტექნოლოგიურ უნივერსიტეტში (ნიდერლანდები) აგებული Flying-V შემოწმებას გადის აეროდინამიკურ მილში. ის იყენებს ფრთა-ფიუზელაჟის კონსტრუქციას, რომელმაც შეიძლება 20%-ით უფრო ენერგოეფექტურად იმუშაოს, ვიდრე სტანდარტულმა თვითმფრინავებმა. Airbus-მა და Boeing-მა ასევე გამოცადეს მსგავსი მოდელები.

რამდენად „მწვანე“, რამდენად მალე?

ბატარეებზე მომუშავე პატარა თვითმფრინავები წინ მოიწევენ, მაგრამ ნულოვანი ემისიის მქონე დიდ ავიალაინერთა აგება ურთულეს ამოცანად რჩება.

  • email icon
  • link icon ბმული კოპირებულია